Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAvner, R. A.
InstitutionIllinois Univ., Urbana. Computer-Based Education Research Lab.
TitelTUTOR User's Memo; Execution of TUTOR Statements.
Quelle(1971), (37 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterComputer Assisted Instruction; Guides; Programing Languages
AbstractThe information in this memo allows the advanced TUTOR author to predict the effect or outcome of any TUTOR statement in a given situation. Each TUTOR lesson consists of an ordered list of TUTOR statements. During use of the lesson, the computer is required to examine portions of this list and to perform operations specified by some or all of the TUTOR statements encountered during this examination. Seven situations are defined which specify all cases in which a statement in a particular part of a lesson might be examined. Statements which are executed during each situation are listed and details of unusual effects or interactions which can be expected are described. TUTOR commands are classified into eight functional annotated categories. A chart shows the TUTOR commands and summarizes the situation under which they are legal. General familiarity with the TUTOR language is assumed. (JY)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: